Post by anintiolotpost on Mar 5, 2022 1:12:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig penger hack ▞▞▞
▞▞▞ Froglike: The Frog Roguelike 2022 version ▞▞▞
Flott spill, jeg ser ingen problemer med det. Det er som et rougelike/bullet hell type spill og blir aldri gammelt.
veldig interessant spill og kunststil er flott....
Flott rogue-lite. Jevnt spill med flotte bilder. Unik innstilling og fantastisk grafikk. Det eneste dette mangler er en måte å støtte utvikleren på annet enn å se annonser 👍🏼
Veldig bra spill og kunst. Jeg liker at det ikke er mye reklame i appen.
Virkelig kult og originalt spill, elsker det
Dragon shooter - Dragon war - Arcade shooting game እንቅስቃሴ ያለባቸው qxvy
Froglike: The Frog Roguelike Arcade kzg
Pogrz🥶👌
Virkelig morsomt fartsfylt spill. Er det ikke en froglite?
Dette er et søtt og morsomt spill som er bra for korte serier av froskeunderholdning. Vil det være en måte å overføre fremgang på hvis du får en ny enhet?
Bra spill! Morsomme opplåsbare og søtt design
Kul retro pixel animasjon. Engasjerende og.interessant utfordrende.
Flott grafikk, tydelig mye arbeid og kjærlighet lagt i dem. Spillemessig er det noen ganger vanskelig å se hva som skjer. Alt i alt flott spill!
Ganske bra, akkurat som beskrevet og har et morsomt inntrykk av den rouge-lignende sjangeren.
Froglike: The Frog Roguelike Arcade zgn
Morsomt og vanedannende! Elsker rouge som og gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg!
UTROLIG grafikk, flott unikt spill jeg aldri har sett noe annet sted. Blåst bort!
GOOOOD, så bra spill, flere spillmoduser kan kanskje legges til?
Froglike: The Frog Roguelike આર્કેડ mif
For et polert og morsomt lite spill. Perfekt for en rask runde eller for litt mer moro. Glad jeg fant dette.
Elsker det! Veldig søtt og morsomt spill å bruke litt tid på
Utmerket spill. Det jeg imidlertid savner er en Google Play Games-implementering med prestasjoner og for det meste resultattavlene. Forhåpentligvis blir det lagt til snart. Da får du en stjerne til.
Enkelt, morsomt spill. Elsker kunststilen og animasjonene. Jeg skulle ønske jeg kunne betale for å fjerne annonsene.
Jeg elsker dette spillet. Jeg bare gjør det. Det er en rettferdig, lett å spille roguelike med et fargerikt miljø, varmende og hyggelig musikk og vennlige karakterer! Det er alt jeg ønsket meg i en amfibisk pakke, og jeg elsker det.
Ikke en rouge som
Super sjarmerende spill! Supermorsom måte å bruke litt tid på uten store tidsinvesteringer. Å ikke trenge wifi eller data er et enda større pluss.
Morsom, smart og søt grafikk. Bra spill.
Flott roguelike vri på frogger har spilt i 10 minutter og allerede hektet. Lurer på om det er noen historieprogresjon?
Dette er en morsom dash-type spill med en frosk som den som ikke liker frosker godt, selvfølgelig gjør folk det, men stål. Den eneste klagen er at de ikke forteller deg hva gjenstandene gjør så langt, tror jeg, du må bruke dem for å finne ut hva de mener er bra, men stål det ville være fint å vite hva gjenstanden din kommer til å gjøre, og bortsett fra det synes jeg det er et ganske morsomt spill, sikkert noen ting må fikses, men det er egentlig alt
Dette spillet vil spise opp all fritiden min når jeg ikke bare kan sitte hjemme, og jeg bare nyter spillet.
Elsker dette spillet. Tusen takk for den beste opplevelsen i mitt liv. Utrolig kunst. Vakre logoer. Gøy i sola. Robert shmobert
Spillet er bra, men det blir litt kjedelig etter en stund
Vakkert spill! Søt design, morsomt spill, lett å lære, og det er tydeligvis en BTG-frosk, så det er kult! Edit: Kan jeg legge til at jeg nettopp har funnet ut om den viktigste spillmekanikeren, trykk for å bli spinny
Dette er et veldig bra kulehelvete-lignende spill med økende vanskelighetsgrad
polert og ikke for tung
dette spillet er veldig morsomt og har en flott kunststil, og det er ingen obligatoriske annonser, og jeg elsker dette spillet så mye takk for at du gjorde dette spillet så mye utvikler
Bra spill. Godt programmert og så langt ingen feil i det hele tatt! Jeg er glad jeg hørte på den beste twitch-streameren som finnes, froggy, og lastet ned dette spillet! 10/10 vil anbefale. Frosker er virkelig flotte
Froglike: The Frog Roguelike Аркаде uvi
Froglike: The Frog Roguelike Spillehall wqyc
Så bra spill og elsker skallene fortsett med det.😋