Post by anintiolotpost on Mar 5, 2022 0:44:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fall.io - Race of Dino ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fall.io - Race of Dino IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge ressource hack ▞▞▞
▞▞▞ Fall.io - Race of Dino 2022 version ▞▞▞
Fall.io - Race of Dino कैज़ुअल गेम hbxz
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg giver 4-stjernede bud. Jeg synes, du skal forbedre gamepaden, og jeg foreslår, at du tilføjer et dyk i spillet tak
لماذا العبه ليست اون لاين
Spillet er så godt, jeg kan lide det, jeg synes, du skal fjerne tilføjelse fra midten af spillet, du kan tilføje, efter at vi har vundet eller tabt, og jeg tror også, at det ikke er multiplayer, så tilføj det, og hvis det er multiplayer, så tilføj partisystem, og spillet er godt og du skal downloade, tror ikke det er svært
dette spil er ret sjovt tak
Det har et par niveauer, kun du skal bruge for at tilføje nye spil
Tanks a Lot - 3v3 Battle Arena የእንቅስቃሴ kvou
så mange annoncer
Jeg elsker dette spil, jeg kan meget godt lide dette spil, men jeg giver det 4 stjerner, fordi glichierne er meget forfærdelige hver gang, når jeg kommer til runde to, bevæger karaktererne sig ikke, og jeg bevæger mig altid ikke, og nogle gange, når jeg kommer til runde 3, går jeg hele vejen rundt på kortet
Det halter for meget, men det er bare min dårlige telefon
Det stinker BRo Som fatter det ikke, bare bliv efterår, det er også gratis, men det koster 1000R Bro som år
Ville være en 0 stjerne, men jeg kan ikke gøre det. SÅ GLITCHY!!! Det affødte mig ud af kortet 5 gange og lod mig ikke hoppe i sekskanter, og jeg teleporterer tilfældigt! SPILLER ALDRIG DETTE IGEN!!!!!
Spillene spiller afføring
Fall.io - Race of Dino Gündelik bhat
Bad doo doo i dette spil
dette spil er sjovt og godt, men de kopierede dog efteråret
Fall.io - Race of Dino Diverse owje
Dejligt, men tilføj noget mere nyt kort som jungle eller rum, der vil være fantastisk
batteri meget hurtigt lavt denne app problem plz fix i ant play ok
Det er et meget godt spil, jeg elsker det, men som jeg ville ønske, vi kan se folk, når vi er færdige, men jeg elsker dette spil meget, meget meget ❣️, de nye kort, de nye skins Jeg elsker det, men jeg kan ikke lide én ting, der er, vi er nødt til at købe det smukke skind for rigtige penge. Jeg ved godt, at det ikke er så dyrt, men ligesom du kan sætte 1000,10 dragemønter på det nye smukke skin, men jeg elsker det stadig meget meget ❣️💖💖💖det er mit andet 🥈 💕 yndlingsspil 💖💖❣️det er efterårets bedste kopispil 😅😌😘
hvad? idk at denne shiz er personlig
Så dårligt spil, at jeg tog præmie for ikke at lide af 30 sekunders annoncer, der ikke kan springes over, og som kommer efter hver ja fricking hver!! Enkelt runde, og nu virker min præmie ikke, plus spillet er single player plus snuble guys er bedre, og det har ikke engang nogen mulighed for at spille med venner, fordi det er offline. Så skraldespil ærligt og har ikke engang mange kort, det har kun 3 eller 4 eller max 5 kort. Skrald 🤮💔.
Det er en komplet rip off af efteråret fyre fyldt med dumme tilføjer og er så laggy plz don't get dette spil.
Godt men copyright af efteråret fyre Det er derfor, jeg gjorde 3 stjerner undskyld
dette spil er sjovt, men er så glitching
Fin app, men tilføje nye kort samt kodesystem
Jeg kan ikke fortælle dig, hvor meget fantastisk spil dette er OMG fantastisk spil, men det har et lille problem, det sidder nogle gange fast, men når jeg tænder for spillet igen, er det fint.. Karaktererne er så sjove, der falder her og der. BEDSTE spil i mit liv. tak skal du have
for meget reklame. Det er irriterende
Gør det til multiplayer ellers er spillet godt.
du kan ikke spille dette spil på en bærbar computer, så det gør det meget DUMT, fordi du ikke kan hoppe og bevæge dig på samme tid
Kopi af efteråret fyre, men MEGET LAGGERE
det er den bedste billige version, jeg nogensinde har spillet, jeg anbefalede
Fint eksemplar, men spillet er offline....internettet er kun til at vise annoncer🙄hver runde viser det annonce🤬
Spillet er fantastisk brug for en ven sektion for at tilføje dine venner og spille sammen og en lang match mulighed, hvis nogen ønsker at spille en lang kamp godt stykke arbejde
Har ikke spillet endnu, men ser godt ud dårlig opdatering anmeldelse når jeg har spillet
Bare et dumt spil. Spil ikke dette, ikke engang multiplayer. Det er meget kedeligt, jeg spillede, end jeg har ikke spillet dette i en måned, der spørger mellem stadierne, ad denne gams er fuld af reklamer. Spil ikke bedre, og i spillet kan vi ikke dykke, også du spiller snuble fyre. Udviklere tilføj venligst flere kort, retter fejlene 🙏🙏
Godt spil, men så mange annoncer gør det kedeligt, og det har kun 3-4 kort, tilføj så mange kort, ikke så mange annoncer
Kender du rigtige efterårsfyre, der er på computeren
Jeg kan godt lide spillet, men jeg giver det 4, fordi der er mange mennesker på serveren, Daikin har allerede skubbet mig væk fra kortet, så det er derfor, jeg giver det en 4, og folk kan ikke stoppe med at presse mig. Siam bliver ved med at dø, og jeg elsker stadig spillet selvom der er mange mennesker, der kan presse mig på serveren
Jeg giver 3 start bcz dette er er masser af annoncer. Mange mennesker tænker væk fra netværket, så kan annoncer ikke blive vist, men hvis vi gør spillet siger ingen netværksforbindelse, så jeg vil sige, venligst tilføje denne ting:-1)Tilføj offline-tilstand, som vi kan spille med bot for at øve.2)Tilføj mere maps.3) Tilføj pass ligesom andre spil.
det er det allerbedste spil som efteråret gutter
awww det er resten af verden legetøj for mig hhhheeeeccccttttoooorrrrr
Fall.io - Race of Dino Grand public tytq
Der er for meget tilføjelse i spillet, hvis jeg klikker til næste spil, så er det meget reklame, men generelt er spillet for godt, jeg vil give denne 4-sats på grund af kun annonce
Jeg elsker dette spil, men der er et problem nogle gange, ingen kan bevæge mig! Det er formentlig en fejl
Dette spil stopper mig, når jeg skal vinde
Meget godt spil bedste spil, men det eneste er, at dette spil ikke har mange niveauer, kun få niveauer er der, så tilføj venligst flere niveauer
problem med at flytte joystick. ellers super
Y du kan være min
Meget godt spil, men tilføj venligst flere kort og gør dinoen hurtig
det er et rigtig godt spil, men efter en runde er der altid en tilføjelse😕🙁